2019-01-15
Tym razem celem obrońców praw zwierząt stała się fińska sieć przedsiębiorstw S Group działająca w sektorze handlu detalicznego i usług. W wybranych sklepach sieci hipermarketów (Prisma) należących do tej Grupy, obrońcy praw zwierząt zamieścili znaki informujące klientów, że kury znoszące jaja klatkowe oferowane do sprzedaży przez tę sieć, mają porównywalnie tak samo małą powierzchnię do życia, jak wielkość zamieszczonego przez nich znaku. Jedna z organizacji pozarządowych przyznała, że prowadzi kampanię społeczną zmierzającą do wycofania ze sprzedaży jaj z „3” przez wskazanego detalistę, jednak nie przyznaje się do działań w sklepach. Winą za to obarcza dobrowolne i niekontrolowane przez organizację działania pojedynczych osób.
Copyright © 2017 Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz w Poznaniu Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja zebu.pl