Informacje

Polecamy 3. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

Polecamy 3. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

3. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji odbędzie się 24-25 listopada 2021 r.  Wydarzenie jest platformą dialogu sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji oraz przedstawicieli rządu i administracji państwowej. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formule hybrydowej, która połączy tradycyjne spotkanie w hotelu The Westin Warsaw z aktywnością na dedykowanej platformie ONLINE.

Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikalne wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. Liderzy branży przeanalizują aktualne trendy i wyznaczą strategiczne kierunki rozwoju sektora handlu. W ramach bloku inauguracyjnego prelegenci skomentują nową odsłonę polskiego handlu. Omówione zostaną komponenty biznesu w świecie gwałtownych zmian i szybkich decyzji m.in. handel 5.0, czyli nowy ekosystem handlowy w przekształconym otoczeniu legislacyjnym,  sieci handlowe w czasach pandemii i zachodzących zmian gospodarczych, inflacja i sytuacja gospodarcza w Polsce.

Następnie przeanalizowane zostaną nowe zachowania, potrzeby, marki i modele biznesowe w kontekście innowacyjności wyzwolonej w dobie pandemii. Kolejny panel przedstawi e-commerce jako lidera zmian. Blok tematyczny Customer Journey: Klient w centrum zainteresowania poświęcony zostanie preferencjom oraz zmianom zachowań zakupowych klientów. Eksperci rozważą także trendy sprzedażowe 2022: strategie i narzędzia wsparcia sprzedaży i promocji. Drugi dzień Kongresu rozpocznie się od dyskusji na temat zielonej przyszłości sektora handlowego – wyzwaniach, dobrych praktykach i proekologicznego podejścia branży retail do zielonego trendu.  Nie zabraknie również tematów dotyczących kanałów dystrybucji i logistyki oraz rynku pracy w polskim handlu.

Kongres skierowny jest do prezesów oraz przedstawicieli kluczowych międzynarodowych sieci handlowych, detalistów, hurtowników i dystrybutorów, zarządców i najemców centrów handlowych, koncernów FMCG oraz kadry zarządzającej wdrażaniem nowych technologii w branży. Zakres tematyczny skierowany jest także do dostawców rozwiązań technologicznych i usług dla retailu, osób zajmujących się marketingiem w branży handlowej, przedstawicieli firm świadczących usługi finansowe, analityków oraz przedsiębiorstw zajmujących się logistyką i dystrybucją. Wydarzenie stanowi również niepowtarzalna okazję do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej oraz zdobycia wiedzy o zmianach systemowych, czekających branżę handlową u samego źródła.

 

Organizatorami  Kongresu są Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji oraz MMC Polska.

Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl
Zasady bezpieczeństwa: www.dystrybucja.pl/bezpieczny-kongres