2018-04-23
Czy można produkować mniej drobiu, a więcej sprzedawać? Można. Są w Europie dwa kraje, których wielkość eksportu mięsa drobiowego zdecydowanie przekracza wielkość produkcji. O tym które to kraje oraz o podziale europejskich państw na producentów i handlowców można przeczytać w najnowszym „Poultry Insiderze”.
Na rynku skupu kurcząt rzeźnych panuje obecnie duża zmienność, a na rynku jaj zaczyna się okres, który może nie być najprzyjemniejszy dla producentów. W związku z tym, w bieżącym wydaniu „Poultry Insidera” oprócz zwyczajowych komentarzy zamieściliśmy wykresy cenowe wraz z trendami, które kształtowały zachowanie obu głównych rynków drobiarskich w ostatnich kilku miesiącach.
Uczestników rynku jaj zainteresuje także polski eksport produktów jajecznych. Gdzie przede wszystkim wysyłaliśmy produkty z naszych przetwórni oraz jak zmieniał się eksport w czasie wyjaśniamy w „Poultry Insiderze”.
W warstwie informacyjnej „PI” poruszamy następujące tematy: analitycy przewidują gwałtowny wzrost rynku szczepionek dla drobiu; największy niemiecki producent drobiu Grupa PHW rozpoczyna współpracę z amerykańskim Beyond Meat wytwarzającym „mięso z roślin”; nowa moda konsumencka: nie dotykać drobiu!; niesłabnąca popularność jaj w Wielkiej Brytanii zasługą inicjatyw branżowych; liczba przypadków grypy ptaków na świecie wydaje się spadać.
Zachęcamy do subskrypcji „Poultry Insider”! Więcej informacji na temat "PI" można znaleźć tutaj.
Copyright © 2017 Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz w Poznaniu Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja zebu.pl