2020-05-04
Ukraiński lider produkcji drobiu, firma MHP, podała wyniki produkcyjno – sprzedażowe za pierwszy kwartał roku 2020. Ogłoszone dane wskazują, że firma MHP zwiększyła produkcję mięsa kurczaków rzeźnych o 4 proc. w porównaniu do roku 2018 do poziomu 178,6 tys. ton. W wynikach sprzedażowych nastąpiła korekta w dół. Sprzedaż ogółem kurczaków od stycznia do marca 2020 roku spadła o 4 proc. r/r do wolumenu 157,7 tys. ton. Wartość sprzedaży eksportowej mięsa kurcząt w analizowanym okresie roku wyniosła 82,0 tys. ton, co oznacza spadek o 12 proc. r/r (w 2018 roku eksport osiągnął wolumen 93,0 tys. ton). Ukraińcy odnieśli się do panującej obecnie sytuacji epidemicznej, wskazując, że zauważalny jest istotny wpływ COVID – 19, przy czym zapewniona jest ciągłość produkcji i działalności firmy w drugim kwartale tego roku.
Copyright © 2017 Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz w Poznaniu Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja zebu.pl