Kryzysowy PR

Nasze kompetencje w obronie reputacji firmy i radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi opierają się na dwóch filarach.
 
Pierwszym jest gruntowna znajomość branży drobiarskiej, praw i zwyczajów w niej panujących oraz przepisów regulujących jej działalność. To niezwykle ważne, aby w sytuacji pokonywania kryzysu nie tracić cennego czasu na próby zrozumienia branży i jej specyfiki. Szybkość reakcji w momentach krytycznych bywa czasem kluczem do sukcesu. Naszym zdaniem kryzysowy PR przypomina korzystanie z usług dobrego, doświadczonego adwokata, który ma zadbać nie tylko o dobrą komunikację i wizerunek, ale który potrafi spojrzeć na sedno problemu ze znawstwem. Taka postawa gwarantuje znalezienie odpowiednich narzędzi, które pozwalają pokonać lub złagodzić kryzys.
 
Drugi filar wspierający naszą skuteczną pomoc to gruntowna znajomość branży medialnej i kryzysowego PR. Naszą wiedzę w tym zakresie budują nasi pracownicy, którzy zajmowali w przeszłości wysokie stanowiska w mediach. Chcąc w możliwe najlepszy sposób rozumieć rzeczywistość publicznego przekazu korzystamy także ze współpracy z byłymi i obecnymi dziennikarzami. Dbamy o to, aby być na bieżąco z najnowszymi technikami public relations. W tym celu korzystamy z umiejętności doświadczonych trenerów i wykładowców akademickich.
 
Jeśli uznają Państwo, że będziemy mogli być Państwu pomocni w rozwiązaniu Państwa problemów prosimy bez wahania się z nami skontaktować. Najlepiej zrobić to za pośrednictwem naszego formularza. Można także wysłać do nas email z numerem telefonu pod który niezwłocznie oddzwonimy! W temacie maila prosimy wpisać „kryzysowy PR”.