2018-11-26
Eksport ukraińskiej grupy MHP w tym roku (do końca września) odpowiada już z a 58 procent przychodów tej spółki. Wyniki MHP pokazują, że zagraniczna sprzedaż kurcząt rzeźnych wzrosła w pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku aż o 22 procent (ze 176 tys. ton w analogicznym okresie 2017 roku) do prawie 214 tys. ton. Najbardziej MHP poprawiła swoją sprzedaż w Unii Europejskiej, na Bliskim Wschodzie oraz w północnej Afryce. Produkcja ukraińskiego giganta do końca września wzrosła o osiem procent do 458,5 tys. ton. Po dziewięciu miesiącach przychody MHP są o 17 procent wyższe niż prze d rokiem. W tym ogólnie bardzo pozytywnym świetle kłopotem Ukraińców były niekorzystne różnice kursowe, które przyczyniły się do zanotowania straty przez przedsiębiorstwo. Niemniej, władze MHP nie przejmują się tą kwestią i zapowiadają, że firma dąży do te go, aby być największym graczem na świecie w drobiarskim biznesie.
Copyright © 2017 Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz w Poznaniu Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja zebu.pl