Informacje

Just Egg podbija chiński rynek

Just Egg podbija chiński rynek

Amerykański start-up firmy JUST, produkt „Just Egg” – płynny roślinny zamiennik jaj tradycyjnych powstały na bazie izolatu białka fasoli mung – ruszył na podbój chińskiego rynku. Pojawił się w ofercie e-commerce, sklepach detalicznych i punktach gastronomicznych. Przypominamy, że firma JUST pozyskała już partnerów do współpracy w USA, Hongkongu i w Europie. W 2018 roku JUST zawarł porozumienie z włoską Grupą Eurovo a w roku 2019 z niemieckim gigantem mięsnym PHW Group. Produkt ma być dostępny w Europie w  czwartym kwartale 2019  roku. Przedstawiciele amerykańskiej firmy wyrażają nadzieję, że innowacyjny produkt posiada takie atrybuty w zakresie bezpieczeństwa i higieny żywności, które idealnie wpasowują się we współczesne trendy konsumenckie w Chinach. Eksperci twierdzą, że obawy związane z chorobami drobiu takimi jak grypa ptaków, są jednym z czynników wspierających wzrost rynku zamienników jaj. Co więcej, fasola mung jest popularna w chińskim rolnictwie i jest produktem preferowanym w diecie Chińczyków.