2020-07-27
Ukraiński potentat drobiarski zapowiedział uruchomienie nowego formatu sprzedaży na Ukrainie – sieci sklepów "Мясомаркет". Otwarcie pierwszych trzech placówek w różnych lokalizacjach zaplanowano na lipiec tego roku. Na wstępnym etapie przewiduje się otwarcie około 50 sklepów na Ukrainie do końca 2020 roku. W ciągu najbliższych kilku lat nowa strategia ma zostać wdrożona na dużą skalę - do 1000 sklepów. Nowy format sprzedaży wdrożony przez MHP ma przyjąć charakter sklepów wielobranżowych w połączeniu z szeroką ofertą mięsną. Projekt cieszy się dużym zainteresowaniem obecnych partnerów spółki jak i nowych inwestorów. Ogłoszone plany są efektem podjętej przez MHP strategicznej decyzji o rozpoczęciu procesu transformacji od spółki surowcowej do „gastronomicznej”.
Copyright © 2017 Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz w Poznaniu Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja zebu.pl