Informacje

MHP modyfikuje strategię rozwoju

MHP modyfikuje strategię rozwoju

Ukraiński potentat drobiarski zapowiedział uruchomienie nowego formatu sprzedaży na Ukrainie – sieci sklepów "Мясомаркет". Otwarcie pierwszych trzech placówek w różnych lokalizacjach zaplanowano na lipiec tego roku. Na wstępnym etapie  przewiduje się otwarcie około 50 sklepów na Ukrainie do końca 2020 roku. W ciągu najbliższych kilku lat nowa strategia ma zostać wdrożona na dużą skalę - do 1000 sklepów. Nowy format sprzedaży wdrożony przez MHP ma przyjąć charakter  sklepów wielobranżowych w połączeniu z szeroką ofertą  mięsną. Projekt cieszy się dużym zainteresowaniem obecnych partnerów spółki jak i nowych inwestorów. Ogłoszone plany są efektem podjętej przez MHP strategicznej decyzji o rozpoczęciu procesu transformacji od  spółki surowcowej do „gastronomicznej”.